Poročilo o povezanosti branja, matematike in naravoslovja
Jeseni je izšlo mednarodno poročilo o odnosu med znanjem branja, matematike in naravoslovja pri četrtošolcih. Dostopno je po poglavjih ali v celoti, dodana je tudi podatkovna baza in priročnik za analiziranje na mednarodni spletni strani. Slovensko poročilo je v pripravi.
Mednarodno poročilo vsebuje naslednja poglavja:
- Introduction (Uvod) – 164KB
- Profiles of Achievement Across Reading, Mathematics, and Science at the Fourth Grade (Opis odnosa med znanjem branja, matematike in naravoslovja po državah) – 1MB
- The impact of Reading Ability on TIMSS Mathematics and Science Achievement at the Fourth Grade: An Analysis by Item Reading Demands (Vpliv znanja branja na matematične in naravoslovne dosežke) – 2MB
- Effective Schools in Reading, Mathematics, and Science at the Fourth Grade (Učinkovite šole v branju, matematiki in naravoslovju četrtega razreda) – 1MB
- Effects of Home Background on Student Achievement in Reading, Mathematics, and Science at the Fourth Grade (Vpliv domačega okolja na dosežke učencev iz branja, matematike in naravoslovja) – 9MB
Vabljeni k branju!