Slovenija se vrača v TIMSS 2023

Z veseljem sporočamo, da bo Slovenija ponovno sodelovala v mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in naravoslovja za četrtošolce. Predraziskava bo v letu 2022 in glavno merjenje znanja pomladi leta 2023.

Znanje slovenskih učencev bo prvič izmerjeno z elektronskimi preizkusi znanja. Hkrati bo izvedena tudi študija razlik med znanjem, ki ga učenci pokažejo z reševanjem papirnih in elektronskih preizkusov.

Druge države, ki so sodelovale v TIMSS 2019, izkušnjo z e-preizkusi že imajo. TIMSS je z izvedbo v letu 2019 zasnoval popolnoma nov sistem elektronskih preizkusov, ki ne zrcalijo le nalog s papirja na računalnik, ampak je reševanje večine nalog nadgrajeno z možnostmi, ki jih omogoča interaktivno delo z zaslonom.

Vsaka država mora ob svojem prvem sodelovanju v e-TIMSS opraviti premostitveno študijo. Znanje dovolj velike skupine učencev mora dodatno izmeriti z enakimi nalogami v papirnem preizkusu, kot jih druga skupina učencev reši v e-obliki. Iz statistične primerjave dosežkov med skupinama lahko nato sklepamo o trendih znanja, ki v tej izvedbi TIMSS na e-TIMSS preskočijo na dosežke, pridobljene z e-preizkusi.

Slovenija bo torej lahko izmerila trende v znanju četrtošolcev med leti 1995, 2003, 2007, 2011, 2015 in 2023.

Z veseljem sporočamo, da bo Slovenija ponovno sodelovala v mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in naravoslovja za četrtošolce. Predraziskava bo v letu 2022 in glavno merjenje znanja pomladi leta 2023.

Znanje slovenskih učencev bo prvič izmerjeno z elektronskimi preizkusi znanja. Hkrati bo izvedena tudi študija razlik med znanjem, ki ga učenci pokažejo z reševanjem papirnih in elektronskih preizkusov.

Druge države, ki so sodelovale v TIMSS 2019, izkušnjo z e-preizkusi že imajo. TIMSS je z izvedbo v letu 2019 zasnoval popolnoma nov sistem elektronskih preizkusov, ki ne zrcalijo le nalog s papirja na računalnik, ampak je reševanje večine nalog nadgrajeno z možnostmi, ki jih omogoča interaktivno delo z zaslonom.

Vsaka država mora ob svojem prvem sodelovanju v e-TIMSS opraviti premostitveno študijo. Znanje dovolj velike skupine učencev mora dodatno izmeriti z enakimi nalogami v papirnem preizkusu, kot jih druga skupina učencev reši v e-obliki. Iz statistične primerjave dosežkov med skupinama lahko nato sklepamo o trendih znanja, ki v tej izvedbi TIMSS na e-TIMSS preskočijo na dosežke, pridobljene z e-preizkusi.

Slovenija bo torej lahko izmerila trende v znanju četrtošolcev med leti 1995, 2003, 2007, 2011, 2015 in 2023.

(Skupno 256 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...