Slovenija se vrača v TIMSS 2023

Z veseljem sporočamo, da bo Slovenija ponovno sodelovala v mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in naravoslovja za četrtošolce. Predraziskava bo v letu 2022 in glavno merjenje znanja pomladi leta 2023.

Znanje slovenskih učencev bo prvič izmerjeno z elektronskimi preizkusi znanja. Hkrati bo izvedena tudi študija razlik med znanjem, ki ga učenci pokažejo z reševanjem papirnih in elektronskih preizkusov.

Druge države, ki so sodelovale v TIMSS 2019, izkušnjo z e-preizkusi že imajo. TIMSS je z izvedbo v letu 2019 zasnoval popolnoma nov sistem elektronskih preizkusov, ki ne zrcalijo le nalog s papirja na računalnik, ampak je reševanje večine nalog nadgrajeno z možnostmi, ki jih omogoča interaktivno delo z zaslonom.

Vsaka država mora ob svojem prvem sodelovanju v e-TIMSS opraviti premostitveno študijo. Znanje dovolj velike skupine učencev mora dodatno izmeriti z enakimi nalogami v papirnem preizkusu, kot jih druga skupina učencev reši v e-obliki. Iz statistične primerjave dosežkov med skupinama lahko nato sklepamo o trendih znanja, ki v tej izvedbi TIMSS na e-TIMSS preskočijo na dosežke, pridobljene z e-preizkusi.

Slovenija bo torej lahko izmerila trende v znanju četrtošolcev med leti 1995, 2003, 2007, 2011, 2015 in 2023.

Z veseljem sporočamo, da bo Slovenija ponovno sodelovala v mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in naravoslovja za četrtošolce. Predraziskava bo v letu 2022 in glavno merjenje znanja pomladi leta 2023.

Znanje slovenskih učencev bo prvič izmerjeno z elektronskimi preizkusi znanja. Hkrati bo izvedena tudi študija razlik med znanjem, ki ga učenci pokažejo z reševanjem papirnih in elektronskih preizkusov.

Druge države, ki so sodelovale v TIMSS 2019, izkušnjo z e-preizkusi že imajo. TIMSS je z izvedbo v letu 2019 zasnoval popolnoma nov sistem elektronskih preizkusov, ki ne zrcalijo le nalog s papirja na računalnik, ampak je reševanje večine nalog nadgrajeno z možnostmi, ki jih omogoča interaktivno delo z zaslonom.

Vsaka država mora ob svojem prvem sodelovanju v e-TIMSS opraviti premostitveno študijo. Znanje dovolj velike skupine učencev mora dodatno izmeriti z enakimi nalogami v papirnem preizkusu, kot jih druga skupina učencev reši v e-obliki. Iz statistične primerjave dosežkov med skupinama lahko nato sklepamo o trendih znanja, ki v tej izvedbi TIMSS na e-TIMSS preskočijo na dosežke, pridobljene z e-preizkusi.

Slovenija bo torej lahko izmerila trende v znanju četrtošolcev med leti 1995, 2003, 2007, 2011, 2015 in 2023.

(Skupno 272 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Spletišče uporablja le piškotke, ki so potrebni za delovanje storitve. Politika zasebnosti
Politika zasebnosti